ΚΙΒΩΤΟΣ

...Ταξιδεύοντας στο χρόνο, με φίλους που δεν πρόλαβαν να "μεγαλώσουν"... Και όλο ταξιδεύουμε μαζί, αναζητώντας το Νησί της Ελευθερίας των Ανθρώπων...




Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Σαν πλανόδιο τσίρκο


Σαν πλανόδιο τσίρκο τη ζωή μου τη σκόρπισα
Σε σταθμούς και πλατείες που με πάς δε σε ρώτησα
Τώρα δίχως πυξίδα τα ταξίδια μου κάνω
Τη φωνή σου ακούω μα τι λες δε σε πιάνω.



Ελλάδα Βέμπο μου και Μαίρυλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου.

Μια φορά μου γεννούσες ένα πάθος παράφορο
Τώρα παίζεις παιχνίδι που μ'αφήνει αδιάφορο
Δεν κερδίζω δενχάνω σ'αγαπώ και σ'αρνιέμαι
Κι από ένα κλαράκι του γκρεμού σου κρατιέμαι.

Ελλάδα Βέμπο μου και Μαίρυλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου.

Ελλάδα Βέμπο μου και Μαίρυλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου.

Ερμηνευτής: Δημήτρης Μητροπάνος
Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος


Δεν υπάρχουν σχόλια: